יום חמישי, 23 בדצמבר 2010

על הפרעת אכילה ודיאטות מרובות


התחלתי לא פחות מ 8 דיאטות. מודה! אני סובל מהפרעות אכילה. אני מהפולנים האלה שחייבים לגמור מהצלחת. לעולם הצלחת שאני מחזיר מבריקה. ללא פירור של אוכל. יותר מזה! לא רק שאני משאיר צלחת נקייה אני חייב גם להשאיר שולחן נקי. אני מרגיש מוזר שנשאר אוכל הקערה המרכזית ואני נדרש למאמץ אדיר על-מנת שלא לקחת עוד. אני יכול להעביר שעות רבות ללא אוכל כלל וכשמגיעה הארוחה אני פשוט טוחן. אני ממלא שוב ושוב את הצלחת, אני אוכל עד תחושה של שובע מוחלט ואז ממלא שוב את הצלחת. ההרגשה היא "לנצל את ההזדמנות שיש ארוחה כזו לאכול כמה שיותר האולי ההזדמנות לא תחזור".
הפרעת אכילה מוגדרת כאכילה לא מבוקרת ולא מאוזנת וברור לחלוטין שאני סובל מהפרעת אכילה.
הפתרון להפרעות אכילה נחלק לשני חלקים והוא אינו פשוט כלל. החלק הראשון קשור לחיים הפיזיים. אני התחלתי ואני מתכוון לסיים את הדיאטה האחרונה שלי המטרה לסגל לעצמי הרגלים של תזונה נכונה ומאוזנת לצד פעילות גופנית. החלק השני של הפתרון קשור לסוגיות נפשיות של שמחת חיים ועניין בחיים. כל כך ברור לי שרק שילוב יפתור את הבעייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה