יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

מה שלא הורג מחשל

בשנת 1995 בגיל 33 חזרתי מקורס קצינים מאוחר. (בבה"ד 1 אחרי גיל 25 אתה זקן, מעל גיל 30 אתה נחשב קשיש). 
חזרתי קשיש אבל רזה חטוב יפה ו.... לצערי מעשן. התחלתי לעשן בתקופת הצבא הסדיר ולצערי מעולם לא הפסקתי. מגיל 18 בסביבות שתי קופסאות נובלס ביום. בסה"כ עד תקופה זו חיסלתי כבר  525,760 סיגריות רובן ככולם סיגריות נובלס. הוצאה של כ 130,000 ש"ח וצביעת הריאות בשחור סמיך.
עד קורס הקצינים  ניהלתי אורח חיים סביר. קצת שחייה, כדורגל עם חברים ומדי פעם טיולים. גם בבה"ד 1 הזזתי את עצמי; מד"סים, ניווטים, קצת תרגילים בקיצור הרגו אותנו וכאמור חזרתי חטוב ויפה.
אחרי קורס הקצינים הפך אורח החיים שלי להיות קטסטרופלי.
  • מתעורר ב - 6:00 בבוקר.
  • ב - 6:40 הייתי מתיישב במשרדון הקטן שלי מכין את הקפה הראשון (אולי השני) של הבוקר, (קפה שחור חזק מאוד עם כפית אחת סוכר) ומדליק את הסיגריה הראשונה (אולי שנייה). 
  • מרגע זה ועד סוף היום כשנוסעים הביתה (בסביבות השעה 23:00) הייתי מסיים עוד כ
  •  9 כוסות קפה (אולי יותר) ועוד
  • כ 39 סיגריות.
  • במהלך ה – 18 שעות הייתי משלב כשלושה דיונים של כשעתים כל דיון.
  • בזמן הדיונים, על מנת לפצות על המחסור בניקוטין וסתם כי התחשק הייתי טוחן עוגיות עוגות בורקסים ומה לא.
  • בנוסף כמובן שלא וויתרתי על ארוחה צבאית עתירת קלוריות עם הרבה בשר, פחמימות, המון רוטב והרבה לחם לקינוח.
בסביבות 23:00 הייתי מסדר לי את היום עם סיגריה בירה וארוחת שחיתות קלה להירגע מתלאות היום. וחוזר חלילה.
הגעתי מבה"ד 1 במשקל של 82 ק"ג (הגובה שלי 183 ס"מ) רזה חטוב ויפה לצבא בגיל 33. אחרי שנתיים בלבד בגיל 35 מצאתי את עצמי במשקל של 105 ק"ג  שמן ומעשן.
עוד מידע על הדיאטה שלי ודיאטות נוספות תמצאו ב - kal-diet.co.il

תגובה 1: